Jobbaaaaaaaaaaaaar!

Sitter i ett litet rum nu igen dårå. Skriver på en Historiauppsats om Gutenberg- boktryckarkonstens fader, e väl såå kul som de låter. E så jäklans trött också pga av för lite sömn de senaste nätterna. Men e ändå inte depp faktsikt. E på sida 5 och arbetet ska vara 9 sidor. Så helt lost e jag inte. De ska dessutom in fredagen efter påsklovet. Min målsättning e att de är finito fredagen INNAN påsk! ambitioner var ordet.

Ska hem snart med maria, äta en frukt, packa träningskläder, ner på stan, från stan till gympan, från gympan till  duschen och sen till Maria (även kallad Horan <3 Hon betyder)....hooo, lite sådär i det tempot. Aja, hellere för mycket att göra än för lite.
I morgonbitti är det simning på schemat. Hur känns de egentligen? Helt okej, skullle inte vara helt fel med MVG på livräddningen.

Nu kom Maria här med ett gapskratt! hon tyckte jag satt lite som att ajg hade en störning.
Maria- Du sitter jättekonstigt
Moa- Ojdå  hoppsan.... hehehehhehe (jag e normal, lungn)
När jag blir trött tappar jag min hållning tatalt, typ när jag äter så sitter jag liksom med ansiktet så nära bordet som möjligt för att de är sköööönare ;) Ser katasrofalt ut tyvärr.


Ikväll blir det kanske lite top-model, är egentligfen ett skitprogram men ändå lite tillfredställande att titta på. Fråga olle kanske sätts på ockå, hoppsan lät lite fel va?


Un amigo no nunca he da espalda....känn på den ni.


Den här hetingen är ingen mindre än Gutenberg själv, som JAG ska vara utklädd till i Maj, herrgud säger jag bara.

puss på han och alla andra för den delen också!


Kommentarer
Postat av: Marris

Gillart!

2008-03-12 @ 13:52:38
URL: http://mariakallman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0