Min dator brinner upp! (nästan)

Tjoho! Hur är läget påskkärringar?
Med mig är det toppen, sitter och har lite spanska och min dator e sjukt varm....tar efter mig känns det som, lite läskigt. Jaja.....Do you shark it?

Har drama och ett engelskatest kvar på denna dag. Ganska achill, sedan ska vi gå hem till Maria (6 km) och dra förbi några värda gymmaskiner...magmuskler for life <3, och de kommer inte av sig själv.
Imorse hade vi gympa och det var stryka och kondition, ganska skoj, jag och Maria var ett team och maxade och av en händelse hade vi samma idrottkläder. skumish!

Ser fram emot Spa-kvällen jag och mina vänner ska ha idag! Ska bli råskönt!!! Olive e det som gäller såhär när snön kommit igen och mina händer torrar söneder (ej fräscht). Vill ju ha min skinnjacka igen!
Puss och kram på er alla och ha en bra skärtorsdag! // Er Moa

image14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0