Nämen tjenare (grov norrlänning)

Just nu sitter ajg och har JÄTTEkul på msn! varför är det så kul? När jag skriver med maria är vår "hobby" kan man kalla det det?!....att först och främst heta jättekonstiga saker både som personligt meddelande och namn -"Moa säger" ni fattar. men också att skriva ett uttryck och sedan liksom lägga till en person som säger de...tex. Hörni (Sussane på friskis) och då vet man EXAKT hur tonläget är. eller varför inte Jättekul (Erik) oooorå (jävle?) Feiini (Malin) Ni fattar poängen :) Så har ni tråkigt...utmana dealekter det är så jävla skojigt!!

Allt för mig...träningen idag sög förresten, med ett tyvärr för jag säga de. tyvärr.

Nu ska jag glida ner i min nybäddade vita säng....vita lakan fick de blir :)

Kram och god natt!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag gillare.

2008-03-25 @ 23:01:16
URL: http://mariakallman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0