Nystädat Rum.

I fredags var jag och Maria hemma hos mig och åt massa godis och kollade på tv. Det var mysigt. Tog oss även en hyfsat lång promenad vid tolv....var tvungna att få lite luft och gå bort godiset...he he. satt uppe till någong vid två och bara "satt uppe" helt enkelt. Chattde lite (ett stort intresse hos oss). Fredagar är vår - ta-igen-oss-dag!

Frukosten på lördagen blev ungefär såhär:

Vi åkte i alla fall till Stockholm. Dagen var riktigt skön. jag och maria går runt en massa och har det väldigt angenämt. Shoppar lite. Blev ett vitt linne från Top Shop, en Adidasjacka i svart-vit solbrillor med vita bågar, Och en svart-guldrandig bikini från hm. Juste en väska från Indiska. Nu är jag ganska fattig. Står väll på cirka 200 kr och de ska räcka hela mars. He he.

Såhär såg vi ut i stockholm:

Idag ska jag ner på stan igen. Träffa Tove och mysa lite. Ska även dra 20 % på bikinin som jag glömde igår. Så där får jag ju en 20-lapp :)

Detta är jag och Tove i sommras :

Ikväll blir det som vanligt Intesiv 17.30, väldigt bra pass!

ha en bra dag. Gör nått skoj!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Värsta nice med Sthlm & allt!
Jag hade räknat med er igårkväll ju..?

2008-03-09 @ 16:09:02
URL: http://micha.webblogg.se
Postat av: Marris

men shit.. du kan ju inte helflasha mina ben ju!! haha.... :P (jag tänkte ringa monkan ja)

2008-03-09 @ 23:23:09
URL: http://mariakallman.blogg.se
Postat av: malin

nice frulle :D

2008-03-10 @ 19:38:21
URL: http://www.metrobloggen.se/malllan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0