Onsdag

Kommer inte befinna mig vid datan ikväll, för min käre bror då kommer ta över den och spela ett jätteonödigt spel....eller han har en egen data, men vi har bara för tillfälligt en internetsladd - DET SUGER HÅRT! för jag hatar att inte kunna betsämma när och hur jag vill gå in på internet, nåon som känner igen sig? Aja...ska isället hjälpa mamma att tvätta, äta en sen middag, packa till imorgon och kolla tv. Inte sååå synd om mig kanske?

Idag städade jag på Friskis, det gick helt okej...vi tvättade på skåpen och vetilationsrören i omklädningsrummen, mkt bra/viktigt! :) det spännnade jobbet fortsätter även imorgon, då det blir ett passa gym också!
Blir lite träningen idag med, så kul att stå och köra massa övningar med skivtsång i en spegelsal (ego) eller är det egon? aja......

Imorgon efter jobbet ska ajg hem till maria och hennes mamma. Vi ska ta en tripp till Gränbycentrum och jag ska kanske köpa en partyklänning! WOW.

Tack för 20-lappen idag maria!!!

vad händer mer, jag vill flytta hemifrån, planera mitt liv själv, göra vad jag vill, handla vad/när jag vill, kolla på vilket tv-program som helst. osv.osv.osv. slippa "slicka röv" för andra...förlåt men jag är så jäääävla arg!!!

pusssssssssssssss på er!  det är en mörk onsdag och jag vill bara ha ljusare tider.

Kommentarer
Postat av: Anonyyyyyyyym emo tjej som vill booort åh <3

Det är egon. Och vet du vem egon är? Det hette en busschaufför när jag var liten som körde en buss. Så är det, okej? Var inte så osäker och var inte så blyg!!! Jag blir också så jäääääääääääävla arg!!! Plus att jag inte vill att du slutade skicka bilder på dig....... Det är bara det att jag inte kan fråga efter dom, för då blir det ju konstigt.... Eller hur? Aja, bajs! löööööööööv ju

2008-03-26 @ 20:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0