Påskafton - Godis!

hejchaaaaan!
Sitter här med mitt första påskägg av far min :) Kommer få ett av mamma också och det är väl delvis niiice...men delvis ojoj va man ska träna bort detta sen. herrugud va godis det blir liksom.

men ska faktiskt till gymmet med min mamma om en stund och köra en del. Går dit...kör väl i en timme och går hem.
Sedan blir det att derekt sätta sig på cyklen för att möta maria och köpa mina vårskor. känns lite fel nu när det är snöstorm...menmen.

Hoppas livet rullar för er alla och att ni mår bra, det gör jag!! :) Är riktigt glad idag! Juste, fick två svarta Rönnich (stavas det så?) trososr av mamma i ägget också. Mycket snällt av henne!

pusspuss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0