Rik som fattig, bara vi är tillsammans.

Cause i miss the both of us.............

Denna dag har vart bra!
- låt höra!!!
Okidå :)

Jag gick upp och åt gröt..(OJ, satsigt, "wohooo", tycker vissa) i gröten hade jag, äpple, banan, russin, kanel och mjölk. Till detta blev de en kopp kaffe :)
jobbar massa hela dagen. åt paj till lunch!! jösses den va gó.
Sen tränade jag och Maria på "jobbet" praktsikt och jobba på en träingsanläggning. vi satt ihop ett eget skivstångspass + löpte på bandet 20 min. skööönt. men jag vricka foten en aning - ovärt och nu e den lite svullen.
 I eftermiddags åkte vi och kollade kläder. Köpte ett svart fodral och strumpbyxor + röda pilotbrillor. Känns göttisch!

Vi handlade en sväng inne på Ica också, När vi kom hem blev det köttfärsås med massa gott i :)
Nu somnar jag! Imorgon är det sista jobbdagen, najs. ska vara inne i killarnas omklädingsrum, hur kommer de gå?? Bra hoppas jag på. Kvällen är heeelt oplanerad.

Juste, ansökte som värd idag på Friskis, hoppas jag får det jobbet. dags att lämna barnpassningen liksom. börjar ju komma upp i mammornas ålder. TYP.

pusss på dig!! du är så sjukt fin, du som läser. Min vän Maria hälsar pill i rumpan, hur lät de?? MYYYYS!

Kommentarer
Postat av: Vill inte säga mitt namn (a)

Det lät jätteskönt! Du är fin, du är snygg.

2008-03-28 @ 20:09:48
Postat av: Toooove

DU kan vara fin!

2008-03-29 @ 10:53:18
URL: http://anywaythatyouwantme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0