Sådär lagom trött.

Tjenahoppsan.
Sitter i mitt ganska mysiga rum och knapprar på tangentbordet :)
Idag har vart en soft dag, då jag vaknade hos Maria 10.00 och åt fruksot i en timme....kan ju inte klaga på stress om man säger så. Skolan gick fort...men fuck dramalektioner, Sååå kul är det inte att spela en pjäs som bara tar massa tid. Kom hem och och drog ett städryck. Alltid skönt att packa upp när man vart borta sådär extremt länge som en dag hos Maria.

Ikväll har jag läst lite i en bok och vart ute och sprungit. Måste berätta lite om hur;
Kör 2,5 km till svettis (träningstället på stan) träffar Maria och stretchar & pratar lite smått... vi hade exakt samma kläder på oss :) (stolt). Sen sa vi hej då och jag joggade 2,5 km hem igen....går 1 km nervarvning till "9 crimes med Dmien Rice" och gör 30 utfallssteg....20 armhävningar, 50 sit-ups och 30 rygglyft. Kändes riktigt bra när jag kom hem! Så nu vet ni exakt vad jag gjort...Nej nu svamlar jag.

Pusskram skriver mer imorgon.

Bilden är bara så mycket vår. För ungefär ett år sedan!
image6

Kommentarer
Postat av: Marris

Nostalgitripp på bilden!

2008-03-06 @ 22:19:47
URL: http://mariakallman.blogg.se
Postat av: christina

moa, sluta vara så hurtig! du ger mig dåligt tränings-samvete!

2008-03-09 @ 13:21:32
URL: http://croissant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0