Sov så gott!

ojojoj...vilken dag, har vart så ofantligt trött så jag orkar verkligen inte tänka på det hela.
Därför tänkte jag sova riktigt länge inatt och vakna taggad inför en fredag!

Börjar dra ihop sig med Kenyaprojektet (tisdag ska de redovisas)...sedan ska man välja inviduella val imorgon. Jag vet inte vad jag ska välja!! :S Ge mig förslag.

Nej nu ska jag knyta ihop mina tankar och krypa ner i min underbara säng!! Fick en ny extremt mysig matta till mitt rum idag, lurvig och rund, den é fin!

Puss och godd natt!

helgen kommer betså av: träning, Malin, sthlm, middag, melodifestivalen, fest, plugg inför Kenyacrapet, mer träning och förhoppningsvis en eller två minuters lugn och ro! kanske en till tripp till sthlm på söndagen också....planerna e stora i alla fall! fullt upp...de kommer vara fullt både här och där har jag även fått reda på ;)

Imorgonkväll blir de häng med dessa godingar!

image12

Kommentarer
Postat av: Marris

Asså jag vet inte vad det är för fel på den där bilden.... Men NÅT är det ju uppenbarligen! Hur kosntig kan jag se ut liksom?? //Riktigt orolig tjej.

2008-03-13 @ 22:10:04
URL: http://mariakallman.blogg.se
Postat av: mallan

du är en goding du :) och maria är en babe!

2008-03-14 @ 19:43:57
URL: http://www.metrobloggen.se/malllan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0