Tisdag; Utblick!

Klockan närmar sig halv tre och vi har redovisat vårt projekt idag. jag läääär ladda upp lite bilder med Maria och emely som negers...jag och Sara som fula tursiter och marjo som  "sex-totto". det blev bra och var skoj!

har inte bloggat på ett tag tyvärr, har vart rätt myvket.

I fredags var jag hemma hos mig och myste lite med Maria -lammet och Malin - zakynthosbrudarna m.a.o.
I lördags var jag som sagt på en spelning...pratade lite med Erik och det var nostalgifyllt! Paula träffade vi lite innan och ultraskoj blev ordet!
Sedan blev det melodifestivalen och häng hos Marris.

Söndag. vaknade sent, käkade lite, övade på utblick (som nu är klart!!!). Jag och maria tränade intesivpass och åkte sedan till Stockholm på Autopilot-spelning. De var grymisch!

I måndags sov jag och maria halva dagen och var totalt däckade över somnbrist.....hade lite smått panik över massa men nu är det tisdag.... och historia.

Ikväll ska jag springa eller gå snabbt...kanske både och.

puss och kram och gör nått skoj och oväntat, fastna inte i gamla vanor!
lägtar till påsk oh påsklov!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

hahaha på eran sömnbrist

2008-03-18 @ 18:29:55
URL: http://s91.blogg.se
Postat av: Tove

Hahaha, jag älskar dig; "puss och kram och gör nått skoj och oväntat, fastna inte i gamla vanor!" Hahaha!

2008-03-18 @ 20:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0