Tjohooo!

Hejsan allihoppa. och glad långfredag!
Sitter här i mitt vardagsrum med en ganska mörk belysning och ska snart gå och skala lite potatis.
Igår på bastukvällen hade vi alla (?) det "jättekul" :) var riktigt skönt och det togs massa kort. Känner att ajg alltid lovar att lägga uppp med sen så gör jag inte den....men mathilda har i alla fall alla korten på hennes kamera så det kommer!

Idag har vi tagit det riiiiktigt lungt! satt typ allihoppa (5 pers) i marias säng och bara snackade och hade det trevligt i minst 2 timmar. Läste massa i en resekatalog och Malin hittade massa BRA om Zakythos eller som det brukar" kallas...zante

.
sedan vandrade vi ner på stan och Jag, maria och Malin gick in på hm. Där fyndade jag ett grått linne för endast 17.50, värt!!

Gick hemmåt och satt mig lite vid datorn för att skriva på min uppsats. Har endast en sida kvar nu, men den är ändå för långt:/ Är en sjukt jobbig uppgift då det ska vara jättenogranna källlor med fotnoter och faktan ska stå på exakt rätt sida och inte vara en rad för lång eller för kort. bara för att alla upsatser i klassen ska vara lika, vad tjänar det till?? Aja, ska inte klaga, har ju inte så mycket kvar satt säga.

Ha en bra ikväll ni som läser i alla fall! Själv ska jag vara hemma, öta en god middag, och kolla let´s dance som Erik sjunger i ikväll! :D Mina känslor består känner jag.

Imorgon blir det: gym, stan - inhandling av vårskor. cykling hem med maria till mig, middag med släkt och maria :) Påskägg och mys!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag kollar in det, mina känslor består nämligen också, konstigt nog :)

2008-03-21 @ 20:00:39
URL: http://mariakallman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0