Träning snart!

Tjaa!
sitter hemma och chillar lite till musik här på datorn. försöker snegla lite på mina spankaglosor men de e svårt, är ganska otaggad på dom liksom.

Klockan sju blir det pulsjumpa! tagggar inför de, gäller att komma med rätt känsla! Funderar på att cykla dit när jag ändå är igång och med min "I-pod" på laddning lär de inte bli så svårt, om den är laddad då d.v.s.

vad händer mer eller vad har hänt?
Idag fortsatte vi med projektet...intervjuade och kom på lite mer bra ideér! så det känns helt okej. Eftermiddagen ägnades åt en massa worl children price...bara de att min grupp verkligen hade "problem" och bara flummade....menmen vi löste de med lite improvisation.

Nu ska jag ta tag i mitt liv här 



Mys på er!
Slänger in en soft gammal sommarbild som får mig att bara lääängta till värmen och mysiga sommarkvällar! Typ tre månader kvar nu...hoppas de går fort!

Kommentarer
Postat av: Marris

Kan sommaren bara komma och ta mig?!?!

2008-03-04 @ 18:15:36
URL: http://mariakallman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0