Trisst!

Sitter hemma och tråkar för stunden. Vaknade elva och åt en riktigt god frukost som jag tänkte lägga upp bild på.....men funkade inte så den kommer en annan gång!
Är verkligen inte på ett skoj humör, beror nog mycket på att jag ska iväg och jobba på friskisochsvettis nu och passa massa småbarn som är HYPER! och jag orkar verkligen inte det. Funderar i alla fall på att gå in i gymmet och köra efter det när man ändå är där liksom. Blir givetvis dusch och bastu efter!

Ikväll ska jag till min vön Christina på finmiddag :) Ska bli jättetrevligt och mysigt. maria kommer hem hit vid fem och vi ska styla upp oss lite och baka en efterrätt att ta med.
Funderar på en svart pennkjol, vitt linne, röda eller rosa naglar och svarta strumpbyxor! håret är en gåta...men Maria kan nog fläta till nått angeläget!

puss&kram Ha en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: Marris

Jag vet... alltid mysigt liksom :) Jag kommer till dig halv/kvart i sju då :) Ses! Puss!

2008-03-01 @ 16:23:35
URL: http://mariakallman.blogg.se
Postat av: Marris

jag fixar deta, haha. Varför har den varit dryg lille vän? :/

2008-03-02 @ 18:15:15
Postat av: Marris

jag fixar deta, haha. Varför har den varit dryg lille vän? :/

2008-03-02 @ 18:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0