Trött!

Det är vad jag är, men ska finna min inre kraft och cykla iväg på ett puls-medelpass. maria kommer snart och så ska vi dra iväg tillsammans :) Blir lätt en bastu ikväll, känner jag!

imorgon till fredag ska vi (jag och maria) jobba på friskis, ganska värt att få lite extra pengar! har uj ett annat jobb också som jag inte kan nämna här....hehe nej nu skojar jag allt.
Kollar på en jättemysig video nu med Segerstedt.... (tönt) men den är fin.  kan han komma eller?

mitt nya liv med lite hälsosammare vanor går i alla fall bra, diock lite svårt när jagf, maria och Tocve var hos marias mormor idag och hon bjöd på kaka och glass - nej tack, jag kan ta en frukt fick de bli då, och en kopp kaffe såklart ;)

Nej nu ska jag dra iväg och packa ett sexigt träningssett.

Kramkram hoppas era lov/liv rullar fett/grymt/bra/underbart. för mitt är "slut" imorgon. istälet ska jag pusta Friskis rent, yeah!

Jag vill ha sommar, zakythos och dessa brudar NU!

Kommentarer
Postat av: Maria

80 % av alla skämt är sanna..... det luktar polvos här alltså.... :)

2008-03-25 @ 20:40:41
URL: http://mariakallman.blogg.se
Postat av: mallan

jag vill ha DIG hoe :D

2008-03-28 @ 20:51:16
URL: http://www.metrobloggen.se/malllan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0