Björnis

(Förlåt för stavningen i förra inlägget, guuud va slarvigt, satt nog och halvsov eller nått)

Hejhejhejhej!

Är i skolan och sitter och planerar min historiaredovisning med min grupp, men vi är klara. Jag ska vara skådespelare :) Tror vi har en bra idé alltså!

Nu har jag bara en kort mattelektion, spanska och svenskaredovisning kvar. ska babbla om lite satsdelar, och de är väl ingen faraaa det int?
Nope.

Måste dock stanna kvar här lite och jobba med ett geografo-projekt till kanske tre. Sen ska jag hem. Vet inte vad som händer ikväll. Kanske ta det lugnt?
Have a niiiice day!
Längtar till helgen, massa PARTY! :) måste bara hitta kurreburra kläder liksom!

Här är Björn.
image136

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0