Bråttom.

Måste gå här ifrån.
Ikväll så jumpade jag runt lite, sen har ajg mest provat en massa kläder, bland annat bikinisar. jag har lyckat fått ihop en massa.

Imorgon blir det lite skola, imorgon eftermiddag kommer jag hänga vid slottet och rundvandra lite där (historialektion)

På kvällen blir det coctail-party hos Madde! Hon blir 17 bast imorgon. ska bli trevligt, med mat, massa vänner och allmänt partigt! Fick låna en svart klänning från hanna idag som jag ska ha på mig :) Lägger upp bilder på måndag.

pusspuss! hör av mig imorgon.

Kanske kommer vi vara såhär COOLA imorgon?


image137

Kommentarer
Postat av: Maria

Det ska bli kul i helgen :D

2008-05-22 @ 22:32:38
URL: http://mariakallman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0