Detta blev det.

Tjabatjosan!

Detta blev det av dagen: Jag satt och åt frukost på min balkong i det gröna fina området där jag bor Ulleråker och nej, de är inte bara ett psykhem. Tur det!

Sen vid ett-tiden åkte jag och träffade Maria, vi köpte först lite nödvändigheter (läs: saltade cashewnöttre, jordgubbar, tidningen SOLO och tuggummi) på ICA. Därefter gick vi med våra cyklar till stadsparken och hade det sådär bätsavänner-mysigt...spannade på en tjejs rövhår, snackade sommaren och veckora som återstår i skolan osv. Behövligt!

Drog hemmåt vid fyra och åkte och jumpade på Helanas med Tove, alltid vi på det passet :) Blev svimfärdig på sista låten :S kombinationen dålig lunch och mkt sol var ej bra, aja. Cyklade hem i det fettniceiga vädret i mina Levis-baggie och ett luftigt linne från cheep monday med bikini under :) soft! åt mat och packade till pappa. And here i am (läs med sjukt dåligt uttal)
Är skoj att vara hos pappa igen, mycket mat ch framförallt frukt....en skönt rum, en fin dator...skönt hus med stor trädgård, närmare till skolan osv :)

Just nu sitter jag och dricker te och lyssnar på emd:s nya skiva, den blir bättre å bättre. "Alone" och "we can" e bäst!
Är inne på deras hemsida emdartist.com, ni som vill, GÅ IN OCH LYSSNA......har ju inte köpt skivan än, känner att jag hellre kommer till spelningarna snygg (kan köpa nya kläder) än kommer ful med en skiva mer i handen. Ni fattar, men kanske går och handlar den en vecker dag, vi får la se! Tror erik tycker jag e fin ändååååååå.

God natt! Nu peppar vi varandra inför den nya veckan...nästsista!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0