Efterfest!

hejsanhoppsan ta er i brallan.
Jag sitter och lyssnar på lite Jason Mraz och har de lite chill, de flesta har gått från Partyt...men liksom hey efterfest! I like it, mys liksom. Vi har ätit paj, en riktigt god sådan, typ kycklingpaj. Mathilda är kock-master, sen har vi dansat! öppnat presenter, madde har fått massa smaskigheter....men måste säga att vår korset slog de mesta :) Musiken har vart grym eftersom jag vart dj....nu e de grey´s-serien-musik.

Måste bara meddela att min hatt som vart borta i snart en vecka är återfunnen :) skönt att höra!
God natt på er min kära. Nån som bangar på femkant??

( Min mamma drar till Kanarieöarna imorgon klockan 06.00!!, lucky her)

Madde blev ett år mognare idag.

image138

Kommentarer
Postat av: Maria

Vi var fett party. Bangar såklart inte. Men nu kanske den femkanten försvann? ingen aning :)

2008-05-24 @ 00:58:47
URL: http://mariakallman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0