En rätt ledig dag....en rätt ledig vecka.

Tjena!

matteprovet kändes bra när jag lämnade lokalen där jag satt och lekte smart, men vi får väl se när proven lämnas ut.....vad jag har att säga om saken då. :)
De blev lunchdags vid elva-halv tolv, sen var de dags att rulla hem på cykeln.
Imorse vaknade ajg med halsont och lite allmänt ful å äcklig, men de känns lite bättre nu, dock är halsen fortfarande lite jobbig.

När jag kom hem i alla fall, så började jag städa mitt rum, de var läskigt dammigt efter att ha vart hos pappa i två veckor, jag damsöööööööög också en aning. sedan satt jag på en kopp kaffe och bläddrade lite i Tara 40+. haha! jag tröttnade lite på de vuxna och satte mig här isället. Jag, Maria och Paula håller på och filar på helgens händelser och mer och mer löser sig. jätteskön känsla...ungefär lika skönt som ett skönt kön :)

Ikväll/eftermiddag ska jag ut och gå, laga ris med korvstrognoff - hoppas på succé! och sedan ta det lungt.
Rätt sjukt men jag har ingen mer skola den här veckan, förutom att åka med dramagruppen å köpa lite hönsnät (ett stort skämt) + låna en kinesisk bok på bibblan.
Imorgon klokan fem ska jag på jobbmöte! får inte glömma de.

puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

gött och suga lite, det var ett tag sen.....

2008-05-13 @ 20:06:52
URL: http://mariakallman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0