Fin?

Idag när min lillasyster på fyra år springer ruint i trädgården med sin lilla rumpa i en baddräkt så frågade jag henne följade: Känner du dig Fini idag Ida? ( ja, hon änvänder uttrycket fini) Hon svarar då med en basröst: aaa.
Hon e lite skojig, de bästa med barn e nog att de inte skäms över att de är nöjda med sig själva....de har liksom inga sånna känslor typ. När kommer den sidan fram hos en " att man inte får" vara föööör självgod?

Idag vaknade jag och Maria vid halv tio....vi var på förmiddahen ute på en jättelång promenix längst ån, det var rååskönt. Att ha shorts å linne på sig såhär efter vintern e UNDERBART! Vi var också lite på stan. Jag köpte ett par svarta shorts på hm, bra sak såhär till varmare väder. Sen åkte jag hem och åt msuli,banan och mjölk.....jag är en sann muslioman! Sen satt jag mest och kollade på körslaget i repris och spårlöst försvunnen- känslorna i de programet bara väller, typiskt mig och typ skratta åt de. hehe.

Ska sticka på jumpa på Ultuna om en kvart, hoppas på succé ! Vet i alla fall att Tove min polers kommer :)

pussochkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0