Frezeeeeee.

Hej alla livstnjutare.

Jag känner mig lite sådär äckligt rastlös........är på ett sätt trött, sur och har ont i huvudet osv...men på ett sätt spidad, hungrig och vill göra nått SPÅRAT! Vad gör man åt sånna konstiga känslor? Msn/datan tillfredställer inte mig nog. Ändå så har jag inte vart här länge.

När jag kom hem så började jag nämligen derekt att rensa mitt rum, finns en hel del att ta itu med!! Bland annat barnböcker (på hög nivå, kritor), penslar, pärlor, fönsterfärg, gamla skolböcker från ettan osv.......rätt äckligt på nått sätt. Att de liksom bara ligger där och tar upp plats och damm.
Det är nämligen så att jag bor på två ställen som de flesta redan vet om. jag har valt att för tillfälligt prioritera mitt "nya" rum hos pappa. Rummet hos mamma har lite freezed från barndomen, en förklaring till de tror jag är att vi hela tiden "ska flytta" men aldrig hittar de vi vill................och då pallar jag helt enkelt inte fixa mitt rum här. Men samtidigt är jag lite av en pedant och perfektionist som hatar röra, så nu fick jag ett infall. Tyvärr så ser de bara stökigare ut nu när jag börjat gräva i mina bokhyllor. men snart blir de nog mer finis, bara de att jag alltid får blodtrycksfall och blir lite svimmig av att städa....haha, de är inget skämt! Var tvungen att ta en paus och brygga mig lite presskaffe. kaffe är min livsnjutning som alltid räddar dåliga vibbar.

Nu ska jag gå och laga lite köttfärsås á la Moa med fullkornspasta å saaaalllad!
buzzz.


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag vill bli bjuden på köttfärsås á la Moa med fullkornspasta å saaaalllad snarast! Var längesen :(

2008-05-21 @ 20:01:45
URL: http://mariakallman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0