Harmoni!

Tjaaa! leeget?

Idag vaknade jag vid halv elva (rätt trött från gårdagen) i Malins säng. Där sov jag bra....drömde om både Zakynthos, att jag inte behövde jobba i eftermiddag och att en snygging kom :) Fin natt liksom.....de skumma med drömmen var nog att jag på riktigt inte jobbade idag. Cred till friskis&Svettis sommarschema :)
Jag och malin gick i alla fall upp och åt en riktigt söt frukost - hårmackor, pålägg, grönsaker, frukt, juice å kaffe blev de för min del! sweeet start på dagen. Dessutom åt vi den i skinade sol ute på Mallans balle! Vi hade de gött.

Efter lite ELLE-tittandes, zakynthos-snack och datasurf så cyklade jag i alla fall ner på stan med mig själv och köpte ett par skoooooor på din sko. Ett par svarta "remsandaler" som var rätt coola :) sen kollade jag lite på en annan äffär (pinsam sådan) och provade en sexig body, vill ha en sån i en strak blå färg. Men har inga pengar fan!! Nån som vill skänka lite i rent välgörenhet?

När jag kom hem vilade jag inte i många sekunder utan betsämde mig för att jogga en sväng, det rullade på i ett riktigt skönt och raskt tempo! I like it, jogga e ändå en av de bästa träningformerna om man kombar de med stryka :) vilket jag självklart gjorde (stoltis) Sprang förbi kiosken här i mitt område för at köpa en liter mjälk också, såg nog rätt skoj ut när ajg tryckte mig in där lite flåsig i en fin run-dress. haha. Vad gör man inte för lite mjölk i kvällskaffet?

Nu har jag suttit ute på min Balkong och soooolat med en högt dunkade Duffy-skiva i bakrunden och känt att livet e rätt nice. Är lite på ett sånt här harmonihumör då jag bara vill vara med mig själv och göra bra saker. Skulle egentligen på en klassfest ute i skogen. Men jag bangar. finns så mycket man skulle kunna göra ikväll, jag skulle kunna träffa en vän, åka till Veras porrfest, ta ett tåg till skirö och festafesta med Erik.....men ajg vill liksom vara hemma. Den känslan måste man ta vara på! De kommer väl fler fester liksom.
Isället ska jag nu gå och ta mig nått käk, har inte ätit nått än sen lunch förrutom den klassiska bananen innna jag sprang..oooups, har ju inte hunnit! Sen ska jag duscha en lång och skön duck....göra mina fötter helt lena och fina, smörja in mig med Body-shop, göra ansikspeling och kolla på eurovison! Och så är jag ju hemma själv. Ack så fint.


Hoppas ni alla mår bra och känner att livet goes as it should go!
Nu ska jag ta mig. Onaka-fil, axa-golden musli, och tillsätta lite solrosfrön & linfrön. Testa de, eller miss nått stort.

image140
Vi ses fett lätt avklätt!

Kommentarer
Postat av: mallan

hahah vafan, min är ju fett lätt naket ;)

2008-05-27 @ 10:29:30
URL: http://www.metrobloggen.se/malllan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0