Hej!

Operationdagsverket-dagen på schemat. Min uppgift har varit att dammsuga hela huset...torka lite golv och torka av lite allmänt. Jag är klar! ställde klockan på nio...käka och sedan satte jag igång vid kvart i tio :) Det var riktigt svettigt fakstikt, cred till alla hemmafruar!
Om alla elever samlar in 200:-  var så kan vår skola ge 136 000 till bengalerna, dels till de jordlösa och dels till primaryschool - typ årskurs 1-5. Sjukt bra!

Resten av dagen kommer fyllas ut med plugg (ganska tråkigt fakstikt), nån form av träning och sen vet jag inte mer.

Det här med blogg känns lite lamt just nu för jag gör liksom inget speciellt....försöker vara en sund, skojig och välmående människa mest. Vet inte om jag lyckas, med de är mina ambitioner.
Siktet är i alla fall mot 11 Juni då det är SOMMARLOV, ja ni läste helt rätt!! dör av längtan, fan va härligt!
19 Juni åker jag till mitt härliga sommarställe i Blekinge :)

image106

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0