Hmmmm

Sitter här hemma och kollar lite på tv..............funderar på om jag ångrar mig, skulle man åkt ut till skogen? äsch....de är ju ändå försetn nu. Ska ringa Maria senare och höra hur hon och de andra har det :) Saknar ju henne lite här hemma :) Min favorit, she´s sweet!

Min middag blev dundergod....stekte en kycklingfilé och wookade thaiwook, till det gjorde jag en tomatsallad med rödlök och fetaost....Low carbs high fat is sweet, i alla fall ibland!
Att jag dessutom tillredde maten i höga korta svarta short och ett par höga klackar gjorde ju inte saken sämre. haha :) Jag gillar att vara "check" när jag lagar mat, vill ha känslan business-women i mig ;)

Nu börjar den STORA eurovison-finalen om 4 minuter :) Får väl hoppas att Challe ser lika tight ut, så att folket röstar, själv har jag tröttnat på låten totalt, men minns när hon vann i Sverige för kanaske 10 veckor sen...att vi glatt sjöng med och gjorde hennes snygga refrängsteg på festen, som jag var på hos Christina.

Kraaam!


Kommentarer
Postat av: Maria

Va söt du e.... :)

2008-05-25 @ 16:23:36
URL: http://mariakallman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0