Imagine "that I miss the both of us"

Idag är en sån dag då jag bara inte orar...känslan av att ha träningsverk i hela kroppen så man "vill gå och dö" så fort man reser på sig är inte att leka med. Jag kan knappt gå på toa för att jag är så stel i min röv...och när jag går och parerar med armarna (som man alltid gör så då man går) så smärtar det i armvecken pga av alla biceps-övningar. herregud, är det värt att gå på skivstång...antar att det kommer blir lättare för varje gång, men varför slutade jag att gå regelbundet som i höstas? säg de säg de.......

Har även övningskört en timme idag, blev lite irriterad några gånger, men det är ju än så länge bara andra gången i mitt liv. Jag hade väl egentligen inte trott att det skulle vara som en dans på rosor ändå, men lite mer "chill" kanske....jag vill ju sitta och köra med en hand, ha solbrollir på mig, nedvevade fönster och radion på högsta volym. De kommer väl........typsikt mig och inte ha tålamod...typsikt mig att bli frusterad...och bara för att jag blir sur på min pappa.....vilja hoppa ur bilen och bara gå därifrån. sån e ja :)

Va ska jag mer knappra ner? Sitter och njuter av Erik Segerstedt musik, surfade mycket coolt in på hans myspace. Älskar hans version av Imagine + How did we change. Orkar verkligen inte att vi inte ses längre. smärtsamt ska ni veta. "When I think about the best days of my life" då känns de liksom tungt...även fast jag får ett léende på läpparna av allt skoj.

Snart ska Maria komma hem till mig och vi ska ut och jogga, får se om jag klarar av att göra de med min värk. Men känns som att det förmodligen blir bättre av att hålla igång. Ikväll blir det pajmiddag hos madde...jag funderar på att sätta på mig en liten svart klänning och måla mina naglar skrikråååååsa, varför inte?
Igår var jag också där hemma medMalin, Maria och Madde såklart. Vi kollade på Sex and the city och myste.
När jag kom hem var jag pigg/omotiverad till att sova så jag la mig i soffan med lite: Jordgubbar, äpple, saltade cashewnötter och te. Där blev jag liggandes till närmare halv tre. Kuuuuuuuuuuuuuuuul.

längsta kramen från Moooooooooooooooooa.Haaaaaaaaaaaloooooooooooo, vart e alla?
Kanske kommer vi se ut såhär längst ån. Vi tyckte i alla fall att vi var coola när vi hade detta i Grytgöl på träningsläger förra året.image97


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0