"Jag är i en liten snäv situation"

http://gptv.gp.se/player/play/39758 - Ni lär kolla.......mysig hångelstund....mmmm myyyys. "Danis Danis...ge mig en kyss!
Eller: Hur känns det att åka på öresundsbron Matte? - Det känns STORT! hahaha. Jävla skojare.
Nej men skojig blogg.! hehehehe.

Idag på spanskan gick det helt okej, liksom inte mvg derekt men G eller VG i alla fall....har inte så höga förväntningar på mig själv gällande ett oförberett prov i spanska. ja ja slutpratat om det.
Lunchade på lite vegitariskt pizza, jättegott ( för ökad humoreffekt läs de sista ordet med göteborsk dialekt) *fniss* typ *gråter*. Efter lunch var de bara lite föreläsning från Röda korset kvar, de gick gallant för mig....var ju mest att sitta och lyssna.

Lyssnar på en asbra låt som heter freeze med Jordin Sparks för tillfälligt, därav mitt gladda humör!!

Nu ska jag cykla till min mamma och sedan gå iväg till gymmet :) Skönt med lite workout känner jag! Oh va internationell ja va med min engelska.

Längtar till toorsdag, heyheyhey rixfm- festival!

pusspuss och trevlig måndagskväll!

Kommentarer
Postat av: Tove

Ja, visst var låten bra?

2008-05-12 @ 22:20:03
Postat av: sara

det kändes vaaarmt, o kladdigt! som en varm fisk xD

2008-05-13 @ 12:25:40
URL: http://s91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0