KOLLA HIT ALLA SNYGGA!

hejdär söta läsare!

Med mig är det jättebra :)
Det har vart en rätt ovärd dag i skolan men under eftermiddagen/kvällen har jag hunnit med ett skönt träningpass men en god middag...laxpytt men grekisk yogurt - kryddat med thai sweetchilli-sås med annassmak, jättegott! Och till de en massa sallad, passade även på att koka mig en majskolv. Jättelängesen det blev en sån till maten, något jag mest gluffsade i mig som barn.  Lite annorlunda middag men jäckligt god!

Faaan jag hade verkligen gjort en aslång blogg....men typ allt försvann.

Jag ville mest säga att jag har svårt att sova och därför ska prova att stänga av datorn tidigt, den sänder ut stressiga signaler, tror jag. Isället ska ajg lägga mig och läsa lite Amelia. haha.
Måste bara  gå och kika lite på morgonsoffan först, lite skojigt program sådär, drömmen är att ha ett eget sånt program och bara spåra (flumma?) runt.
Sen har jag kommit på att för mig är det viktigt för att bli motiverad till att sova, de blir jag av att ha; en kurra pyjamas, god tandkräm, härliga lakan och en god frukost to locking forward. jag har ett soft lee-linne som jag sover i, ingen tandkräm på nedervåningen, lite hårda (nya) lakan och en superfrulle...så helt okej för kvällen :)
Imorgon e det boxercise klockan 8.40 som gäller. yeah!!
Jag bjuder på ett ihopkok av lite webcam, ja varför inte? 

image108image109image110


puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Hannah

vad söt du är

2008-05-07 @ 22:03:29
URL: http://hannahbananah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0