Kvällsfika.

Klockan slår snart tio och jag har precis avnjutit en mysig kvällfika med mig själv och lite "Klass 9a". Hade väl tänk att hitta lite inspiration inför alla nationella :) E lite skakis för mattdelen imorgonbitti...sen finns väl även en gnutta oro för hörförståelsen i Spanska med. Men man kan inte göra annat än sitt bästa, visst är det så? (inte alls stressigt att de går in på betyget jättemycket)

Tack för att jag får låna din miniräknare imorgon Mathilda!

En sista sak...kan de sluta borra sönder asfalten utanför mig...hela huset har skakat i två kvällar nu. Det är det bra  nu liksom. 
25 graders värme till helgen hörde jag också när jag tittade på tv...YES!

Kram och godnatt, lycka till på matten imorgon allihopa!!

image107

Kommentarer
Postat av: Smarren

ÅÅHhh, 25 grader! då blir det STEK! Mysigt kort förresten :)

2008-05-06 @ 22:11:01
URL: http://mariakallman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0