"Leeet me guess"

Ja, då var jag hemma från Talangkampen, gud va mycket talang vi i Uppsala har! Alla var verkligen asbra, mina favoriter var nog Klara och vad den andra tjejen nu heter från Celcius - sjukt fina röster ihop, sen Anna Berglund så klart, helt galet bra. Kan hon göra en skiva? är min rekation....inte kunde man tro att min gamle målvakt skulle bli så bra på att sjunga :) Sen de som vann var också roliga....Bsb för fan!
Björn Gustavsson e fan inte överskattad, jag tycker han e grymt skojig i alla fall! Hör hans grymma englska i mitt huvud hela iden....älskar hans uttal, det är typ som mitt :) Very swedish med andra ord.
En riktigt värd kväll i alla fall för endast 95 spänn.......Uppsala liknade ju nästan Grekland med alla snygga ungdomar som rörde sig i City + det ljummna klimatet + de vita stenarna utanför konserthuset! Gillare.

När jag kom hem åt jag lite potatisgratäng med köttfärsås, hahah mkt märklig kombo...men värmde de som fanns, palla laga mat klockan elva liksom!

Imorgon blir det sol och bad på vårdsätraviken! kom dit och träffa mig!

Nu ska jag nog sova! pys

Mina nya gladiatorsandaler e supersköna, ett riktigt bra köp!

image159

Kommentarer
Postat av: sara

jag tänkte också på att uppsala kändes som typ grekland. bsb för fään xD

2008-05-31 @ 01:21:39
URL: http://s91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0