Livet är en fest.

Eller va igår i alla fall :)

Hade de riktigt bra i alla parker som vi besökta...sillunchen hos mig var också bra, grillningen hemma hos Juls var inte sämre! Tack alla bruder och de killar som jag stötte på.vi hade de najs ihop!

Här kommer fyra utvalda bilder, får ju inte hända för mkt här i bloggen....förlåt för rumpbilden Tove, men den e ju för skojig!


Idag ska jag på pump med gamla skivtsångsfavoriten Björn 16.30. Ska bli jättekul! älskar att träna, det är bland de skönaste jag vet, och det vet du :)

pussochkram. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: christina

snygg t-shirt klänning! tråkigt att vi inte stötte på varandra igår..

2008-05-01 @ 18:28:50
URL: http://croissant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0