Onsdag

Idag har jag som sagt inte vart i skolan, trodde Historian var självständig men tydligen så var det närvaro....ojdå, känns ju inte sådär jättebra. men jag är fakstikt förkyld, skyller på det.

Maria har precis vart förbi hos mig och vi har provat lite kläder och tänkt ut maten för helgen kan man säga.
Imorgon ska vi på rixfm-festival i kungsträdgården och vi känner att vi inte har ekonomi till att köpa massa mat, därför ska vi laga varsin rätt och ta med haha. Paula vår kära vän kommer ju också lite senare på dagen, sjukt kul! Sen massa andra kompisar.......säg hej om ni ser oss, eller kanske vårt lakan heheheh.

Nu ska jag snart som sagt laga lite mat (pastasallad) och klockan tre ska jag vara nere på stan.
Ikväll kommer Maria hem till mig igen och den här gången kommer hon för att stanna, hon ska sova här :) min mamma har någon form av tjejmiddag så det blir gooood mat. Vi ska kolla Top Model och sex and the city......mysigt!
Imorgon blir det upp i hyffsad tid.........kan ju vara kul att hänga lite i stockholm liksom!

Bilden e från Kungsan förra året! :)

image118

Hälsningar/ Moa

Kommentarer
Postat av: Emily

heheh, men jag saknade dig och Maria på Intensiven idag!
;P

2008-05-14 @ 19:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0