Partybarty

Tjabba tjena.
How's it rolin'?


Jag är hemma hos Moa på grillfest! Alla hon känner är här. Så himla kul. Några som har missat detta tror jag? Varför sitter ni där hemma helt ensamma för? Komsi ;)

Sitter här i Moa's stekarbrillz och vad händer mer. Hej jag heter malin och jag fyller 18 om sju månader. ibland får jag ångest, ibland spyr jag upp min mat. jag mår inte så bra... igår skar jag mig i armarna... :( vad söta ni är. fucking åmål. dem är fini! som Moas lillasyster Ida sa en liten stund efter att jag hade kommit hit. till maria alltså, "maria du var inte så fini idag" hahahaha

nej okej, nog om allt.
hoe och marsen språrar med moas mobilkamera nu. lite wasted måste jag erkänna!
image112

puss på er sötingar, hoppas ni har en mysig fredag. ni som inte är här på grillzferren alltså ;)

/mallanBALLAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0