Pink: Dear Mr. President

Joggingen igår: kul att köra ihop.



"Dear Mr President" med Pink är en grymt bra låt!! Bra buskap och liksom bara så härlig. Nån som kan ge mig ett låttips? vill ha en ny favoritlåt! Tipsa gärna i alla fall, så får vi se om jag tar den till mitt hjärta och kör på repete hela dagen lång......

Just nu sitter jag här och verkligen chillar....har på mig bikini och mitt nya vita linne från Hm...mucho verano - mycket somrigt (Typ). Jag säger såhär, är det inte sommar får man fan leka att det är de. that´s why I´m dressed for succses?

Lite senare idag ska jag: köpa en ny cykelsadel....min e stenhård och riktad uppåt...och då inte på ett "schöönt" sätt. nejnejnej. Sen ska jag ut på en promenix på sisådär 5 km, viktigt att röra på sig. Blir även att trycka in lite samhällskunskap, har prov på fredag om lag och brott, domstolar, tingsrättar osv. Helt okej ämne men lite tungt att lära sig allt. Har lite press på mig också känner jag, eftersom jag måste få MVG - få jag de blir det det betyget som slutbetyg i Samhällskunskap A, Vore soft!

Så mycket mer kommer jag nig inte göra....damma av/upp mitt rum lite kanske.

En bra sak: Operation dagsverke Rodendal på tisdag vilket innebär städning hemma och en till ledig dag! Härligt.

Igår var jag på middag hema hos Torslow......


Nu ska jag lägga mig i min bäddade säng och läsa lite sam-kunskap som sagt :)
Sköt om er själva och era kroppar, och glöm inte att piffa upp vardagen.....viktigt och tänka på så man mår bra. Träffa vänner, få saker gjort, träna och ät hälsosamt - det ger resultat. Det kan jag fakstikt säga helhjärtat, Igår har jag levt Hälsoliv i 6 veckor. Är stolt och mår prima!
pusspuss! Och få inte söndagsångest....de är så onödigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0