Refrängen

Ja, den är det dags att börja tänka på nu ser jag.

Har vart en träningsrik dag med boxercise på morgonen,. jag och Maria var bäst :)
Sen i eftermiddags så blev det Skivtsång, I likeeeee, e det skivstången eller nått annat jag dras till? har ingen aning (typ).  det var helt sjukt skönt att cykla dit, hade liksom korta braxor å linne med solbrillor. Kändis minst sagt glassigt. Sånna dagar älskar jag att cykla....känns lite bra efter en hård pumpning att slanka ut benen  också. hehe. Det är dessutom alltid nuförtiden snygga beachvolleykillar som spelar halft nakna ett stenkasst från mig, vilka jag cyklar förbi så fort jag ska någonstans. okej för mig med :)

Annars så mår jag faktsikt riktigt och har mycket energi. Är färdigpluggad till brått&lag-provet och hoppas de kommer gå galant.

Juste idag fick vi en uppgift i skolan på U-landskunskapen att göra en powerpoint eller affisch på någåt uppseendeväckande om vatten. Vi valde att jämföra hur mycket vatten en svensk gör av med och hur mycket vatten en i ett utvecklingland gör av med i genomsnitt.
Vi förbrukar lika mycket vatten när vi duschar i 3,5 minut som en person i genomsnitt gör i Afrika på en vecka....de kallar jag sjukt!
Jag, Eva och Sara tillverkafde i alla fall en assnygg affish me nakna gubbar på, var riktigt kul att gå in i bildsalen å skapa lite. Vi satsade ;) (vinna e bra liksom, oavsett om de är en tävlinge eller ej)

nej nu måste jag sova. Imorgon ska Maria och Malin hem till mig och grilla....vi ska även ut på en joggingtur :) Ska blir fett mysigt!

pusspuss, min frukost imorgon (med en obligatorisk kopp kaffe) kanske?


image111

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0