Rosa

Klockan är 00.17 och jag sitter och ska måla mina naglar knallråsa. :) Varför inte såhär på en fredag/lördag. Blir nog fini till helgen.
Dagen har vart superduperdunder. Men en aningen brunare ben, finisar på besök här hemma, musik och bild-glutt, grill, och ett prov som gick helt OK! Kan man va annat än glá. Jag och Maria sprang också i runda vid femtiden, känner mig very duktish!

Nej nu ska jag dra på ett lager som sagt, imorgon funderar jag på att ställa klockan, åka ner på stan en snabbis med mig själv. sedan ska "fnittret" komma till mig och vi ska lägga oss i en park vid min mamma och sola gärnet. Ska nämligen jobba tre på Friskian Ultuna sen, blir la bra de va?
Lördagskvällen  e fri, precis som lufen, precis som du, precis som jag.
 Asbra bild, visst? :)

"Nej, jag tycker de är okej alltså, beror väl på hur väl man känner varandra" <------ dagens.

pusspuss! Din Hoe eller kanske Moe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0