Torsdag - Rix fm.

Igår var jag i stockholm hela dagen i princip, kom vid tolv och åkte 23.11-tåget hem med Hnnah, Malin och Madde. Snacka om att de tog på krafterna att vara ute en hel dag, tack för gratiskaffe och matlådor.

Måste säga att emd var braaa, och att Jason Mraz var grym.......alla var väl egentligen duktiga!
Erik e ändå sööötast, vad gör inte killen om pussar mig och Maria mitt på munnen när vi ska morsa inna de ska checka ljudet. lugnt för mig, men otippat!
Det var en bra dag i alla fall men massa roliga människor, Chrisitina, Anna och Carro som vi var med hela dagen, väntade mest på jason Mraz, de lär inte vart missnöjda när de gick därifrån, han var ju grym live! Jag älskar vår rusch från cafét som vi satt på när han började spela :)

Vad hände mer, vi träffade en gammal vän vid namnet Tillan helt utan att de var planerat, ja jag säger då de, i sthlm kan allt hända. jag vill bo där! Har verkligen saknat att bara dra omkring där och ha det trevligt! Får det blir mer av i sommar. Juste, vi minglade runt bland massa tält under dagen, då vi tröttnat  påatt vara vid scenen, folk tog massa kort, "ni har ju solbrillor på er" haha som att de skulle va snyggt då. Men tyvärr vann vi ingen mobiltelefon! :( Det var det som de gick ut på satt säga.

Idag ska jag laga nån form av nijsig lunch, funderar på lax och morätter i ugn med grovsallt....med en fräsch sallad.
Dryck: Loka citron, citrus, de är de bästa. Sen måste jag packa inför helgen - Ska till Vara på spelning, here we go again, andra klubbgiget för iår, hoppas de blir kul!! (med emd då, hehehehe) kan ju inte bli sämre än E-tuna, får man hoppas! Det blir också en inklämd träning klockan 17.00, stan innan de, solning, klippning - och till sist fest hos Andrea. kulkul.
10.45 imorgon drar vi, men maria kommer ta med laptopen, så de blir luuuugnt!

pusspuss - ta tag i dan eller slappa sönder den, ert val! jag accepterar de mesta.

(har inte lagt in bilder än, hoppas ni förlåter mig, ska göra de en vacker dag)

Kommentarer
Postat av: Tillan

Pussa han er på munnen? :'D haha herrejesus!;P
Jason Mraz var HOTHOT stuffs! Det var astrevligt
att träffa er med, jaa flytta hit ba ;D

2008-05-19 @ 12:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0