10.10 var klockan visst

Jag får lite ånges/dåligt samvete när jag tänker på min blogg. Hur kul är det på en skala nu för tiden? jämför man med i sommras så är den ju i princip död, eller de känns som den har gått i pension ungefär. Måste nog göra något åt det här eller annars. Varför ha en halvdan sida där man typ skriver " Hej, nu ska ajg träna pusspuss".

Det är framförallt bilderna som jag intre kan langa upp hos min mamma som drar ner på intresset här, enligt mig. Men ikväll ska jag försöka ladda upp lite, bla några extremt snygga frkostar som även smakar gott och håller än mätt ändå fram till lunch.

Idag är jag extremt trött för övrigt, desstom s har ajg hela förmiddagen haft något i mitt lilla öga.....typ ögonskugga och den ska ju inte vara I ögat utan på ögonlocket....så jag drog med mig Sara och Linnéa och gnuggade bort hela skiten med handtvål. Nu har jag inga smärtor länge så det var ju värt det, synd bara när jag precis hade tagit på mig lite smink liksom. Men jag akn ju inte gå och kisa hela dan och klaga på de. haha.

Ska tipsa alla friksis människor om två pass.
1. Helena Hovstadius Intesiv 17 onsdagar på ekbey. 18 söndagar på Ultuna. Var på de igårkväll och det är sjukt bra tycker jag!
Sen så Björns skivtsång som jag ska på 19.30 på torsdag, kom ni med o ch pumpa!!

Ikväll blir det flyy till min pappa :) Skoj, vi ska äta lunch på nått Buffé-ställe i veckan, kanske Sushi - shit har blivit så förtjust i de, och eftersom vi har resturangchansen-häfte så är det ta två betela för en!

Nu måste jag jobba vidare........
Ha en fortsatt bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0