Bad och snö!

Heejsan!
Idag blev det en ganska kort dag.......efter skolan PULSERADE jag i snön hem och påvägen svängde jag förbi min pappa, så det vart lite kämpigt att komma fram. Men jag var glad att slippa ta bussen då jag mot min skräck såg en buss ligga i ett dike strax efter Shellmacken :S

Väl hemma så har jag läst en bok av Selma Lagerlöw......? somnade dock en stund, haha de gör jag alltid vid fyra/fem då jag pluggar! Sen så tog jag mig ett superbad för både kropp&Själv skulle man kunna säga. Ni vet med en badboll, skrubbvantar, ny rakhyvel, body-shop tvål och Gilette rakgel. Massa lyyyx. har även pimpat upp mina tår i en snygg färg + smort in mig med Nivea "light-tan" med andra ord lite bruneffekt! Kan behövas då jag börjar lyysa vitt i skinnet.
Ett bra bad vare i alla fall.
Nu ska ajg snart äta en skink/ost/kantarell/tomat-paj med sallad. Därefter blir det lite spanska-plugg och tv-titt.

Hoppas alla andra mår bra och lämna gärna en kommentar till lilla mig som sitter och sliter ner en fin text åt er snyggisar!

 

Kommentarer
Postat av: malin

vi ses på lördag finis <3

2008-11-24 @ 20:34:50
URL: http://dontshednotears.blogg.se/
Postat av: Karolina

Bara för det så måste jag skriva en kommentar :)



Men härligt det låter med ett varmt bad hörru du och lyxigt ;)

Hoppas vi ses snart!!

2008-11-24 @ 21:40:20
Postat av: Sara

Tack moa, det var en fin text du slet ner! Blev hypersugen på ett sånt där bad nu!

2008-11-24 @ 23:36:27
URL: http://s91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0