BASKET

Ikväll har jag vart på bastet med min mamma och Tovis! Eftersom Larry e någon form av  materialare för uppsala bakset så fick vi fribiljetter! Det var askul och uppsala vann med typ 13 poäng :) Klacken gjorde allt! Grymma killar var de också, jag och tove paxade varsinnna muskelberg =)

Innan basketen var jag och tränade magmusklerna lite. Körde löpbandet på hög nivår  min. sen gjorde jag 100 olika situps, 40 rygglyft, 20 armhävningar och så en ryggmaskin. E lite trött såhär efter cyklingen till bakseten med.
Imorgon blir de sovmorgon till 9, slutar 14.30, då ska jag nog ner på stan och köpa en mössa, tredje gången gillt, har lämnat tillbaka massa olika nu! hehe. var förresten inne på stockhome innan basketen ikväll, värsta drömmen ju! Massa stilrena och tuffa saker :)

Nu ska jag sova :) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0