Coldplay - Clocks.

Jag hade stängt och släkt Pölsemannen för sista gången, vinterkackan var på, lysena på cykeln funkade....det var sådär lagom kallt ute och alldeless bäckmörk.....jag börjar trampa, vid åkern så börjar Clocks med Coldplay spelas....jag trampar med en sådant otroligt flyt och det är liksom jag mot världen. Jag andas in så mycket luft det bara går, och så känner jag bara.....fan, morgångar gör en bara starkare, nu har ajg ännu en erfarenhet i bagaget med mig. Det var stundtals jävligt jobbigt, slitsamt och inte alls kul. men så kommer dedär kunderna med glimten i ögat in, och som man ser uppskattar ens slit. Då känner man att det är värt det! Lite så kände jag när jag cyklade hem från jobbet idag för sista gången.
Jag vet inte riktigt hur tydlig jag har vart me det här i bloggen, men jag jobbade för sista gången på Pölsemannen ute på Bauhaus idag. Från och med julschemat på Friskis och svettis drar igång börjar jag som receptionist där. Efter jullovet kommer jag jobba två ggr i veckan, en vardag och en helgdag. Att ha ett jobb känns nice :) Man får tacka och bocka!

Menmen, innna jag stack till jobbet så köpte jag i alla fall fyra nya kaffemuggar, dom får ni se snarast möjligast. blir nog nästa vecka då jag ska till pappa igen! de var svartvita med massa snygga mönster.

Idag hade jag på mig ett par levi´s baggiejeans, mörkt tvättade, hade glömt bort dom men idag så hittade jag dom igen, kanske för att jag hade sovmorgon och började (som vanligt) 11.45.... hade liksom lite mer tid att kika lite längre in i garderoben :) Kul! de var ju dyra när jag köpte dem, minns jag!

Ikväll har jag också varit ute och sprungit, sprang av kebbaben med pitan ja käka ikväll, heheh......sprang typ Ulleråker runt tre ggr rätt snabbt, blev nog bara 15 minuter, men alltid nått....sen duscha jag med ett ny duschtvål och smörjde in mig med en ny bodybutter med doften Oliv, som min mor inhandlat under dagen :) de luktar superfräsch.....dricker även och gó smooothie nu.

Hallon
Mild naturell yoghurt
Linfrön
Lite Rågflingor = bra efter löpning, så man inte kurrar ihjäl när man ska sova :)




Måste nog just sleepa lite nu, så puss och godnatt på er! Ledsen för att jag inte kan ladda upp pics!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0