EYHEY!

Hello!

NU har jag slutat skolan och hunnit umgås med min bästisfis Maria Källman :)
Vi hade nostalgieftermiddag med typ en hel kanna kaffe var, lite frukt och så minnen, de minnena som vi diskuterade kommer verkligen att finnas kvar för resten av livet!

I skolan idag var de tuuungt, hade efter lunch ett engelska-prov, tror de gick okej om man bortser från några blackouts, sen så hade vi sv-uppstas, den gick också helt okej....men hade ju kunnat gå lite bättre. Sen gudade vi rint spanjorer och de var jättejobbigigt, jag ville bara hem och däcka liksom. Min hjärna typ snurrade!

Nu ska ajg plugga lite matte till och från, typ kolla igenom kapitlet osv. sen så blir de nog lite dator och tv.
Imorgon är de bara matteprov på schemat, gött! Jag och maria ska anmtinget käka i skolan eller åka ner på stan och ta nått.
På kvällen blir det att prata på min skolas öppethus och sen skivstång 19.30. SKOJ :D Massa brudar från klassen ska dit så de är ju extra skoj.

Hörs kanske seeenare!



Min nuvarande bakrundsbild....man vet inte vad man har förrän man mister det! Favorit i repris är på tal!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ingen dålig bild det där! Ser helt underbart ut.

2008-11-15 @ 03:09:54
URL: http://s91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0