Fruskostar (läses av frkostnördarna) ! :)


Yoghurt med rivet äpple och lite russin och madlar, linfrön och solroskärnor...macka med keso,skinka och paprika (favoriten) sen så ser ni ju mina nya muggar där också, är de inte supersnygga. Jag tycker iaf de är snygga och mysiga!


Konstnärligt med bananen sådär runt va?


Också sådär fint för ögonen, tallrikmodellen på frukostbordet :)


Uppladdningsmål innan träning. Råfflingsgröt med hemmgjort äppelmops och keso-orginal!


Inte så upphetsande kanske, men helt ok.


 mmm, Fil och familjemusli med lite annat extra!


Gröt, rivet äpple, en ganska grov frukost, väldigt nyttig och bastant!



Yoghurt med torkade aprikoser och nötter, vädligt gott ihop med den lena och släta men också fluffiga arla mild yoghurt naturell :)


Råfflingsgröt med hallon, lite götti på, grov liten macka med skinka.Gillar att gröten fick en fin rosa nyans.



Yoghurt, massa saker (musli + extranötter) sen standardmackan, åt den i sängen framför rixfm - morgonzoo.

De var sista frullan jag bjöd på, ni ska få se lite maträtter cokså som e lätta att göra om ni vill ha lite tips.
men guud så många frukostar ajg ätit under två veckor, och det ska se lite fint ut också tycker jag, men de blir mycket samma konstulation, typ yoghurt/macka/kaffe, men jag försöker variera innegållet och påläggen lite. Men såhär mysigt och gott har ajg de på morgonen :) Man får ju göra de bästa av de hela, när man måste stiga upp 07.15! :O. Bleeebläää.
men ät nu en bra och god frukost imorgon!








Kommentarer
Postat av: Therese

Mm-m ser riktigt gott ut Moa! Gillad den med "tallriksmodellen" ;D Ska jag ta och prova i veckan :P

2008-11-10 @ 20:54:22
Postat av: idaa

haha shit alltså inte illa!!

gillar ROOOSA gröten , wow :D

2008-11-10 @ 22:11:18
URL: http://idaagillegard.blogg.se/
Postat av: idaa

haha shit alltså inte illa!!

gillar ROOOSA gröten , wow :D

2008-11-10 @ 22:14:56
URL: http://idaagillegard.blogg.se/
Postat av: magda

heej moa, länge sen!

hittade din blogg av en slump. måste säga att vi äter väldigt lika frukostar! :O kör typ också alltid yoghurt med nötter, müsli osv. frukosten är verkligen bästa målet på dagen ^^

2008-11-11 @ 18:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0