HEJHEJHEJ

Lyssnar på Empty room liveversion....skrattar lite åt mig själv, men lite bra e den ju, i alla fall LIve....sanna (tjejen med feeling) men allsång i somras då maria och malin lyfta upp mig, och jag std där med min hatt och fick rååfeeling, Sanna trodde jag var ett Mega-fan, och log så glatt :) Fina minnen de!



Har varit en jobbig dag idag, ganska kul och sådär....men jag har vart så himla trött hela dagen, sådär så jag liksom gäspat hela tiden...blev bättre ju längre dagen gick, men när jag ramlade av min stol på sista lektionen tyckte Pella min lärare att de var dags att sluta. Ni förstår?

Under mamma-veckorna har jag mest tagit kort på frukostar och lite mat, ni ska få se dem snart....för jag har nog varierat liiite mer än vanligt....brukar ta kort för att sedan på mig som en lite receptbok som ajg kan kolla i innnan ajg lägger mig, och då veta vad jag ska ta, lite insperation för mig själv helt enkelt. Då när man kollar på nån kanske man tänker " juste dedär var supergott" och så tar man de på morgonen där på.

Hejsvejs så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är en sån grov skojare så jag vet inte vad jag ska säga......jag skrattar åt dig också, STATUS

2008-11-10 @ 20:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0