Intensivjumpa & nya pjux!





sådär gó och glá kexchoklad. Nu ska ajg packa klart min träningsbag e läckert skinn-material, sen ska ajg springa ut till stora vägen och få skjuss av jumpaledarn jenny till hennes pass. Väldigt Lyxigt att åka bil tycker jag :)
Som ni ser på bilden så e jag rätt peppe på passet, ska inviga mina nya skor också som ajg köpte idag med maria på Gränby....från 1000kr till 639! Väääryyy nice! hoppas de blir sköna, jag kommer se ut som en liten nikenörd :)




Hade en grym start på dagen idag, kunde sova ändå till 09.00....läsa lite i en bok, göra mig denna lovely frukostbricka och så sätta mig i sängen och kika på top model 8! heelt perfekt. Ingen stress utan bara lugnt och skönt! Morgonstund har verkligen guld i mun!


Pussochkram!
Nu funkar min dator efter att vi rensat den, så nu kan jag ladda upp bilder som vanligt och så, bra va va va???!

Kommentarer
Postat av: sara

koppen från indiska? :)

2008-11-27 @ 20:06:07
URL: http://s91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0