Jobb, Glöggfest, Träning och Julkänsla!

Hej på er allesammans!
Jag har haft en jättebra helg. i fredags var Tove hemma hos mig och jag bjöd på lite grekisk mat efter att vi jympat som galningar ihop. Vi tittade även på idol och hängde som två gamla polare som vi är :)

I Lördags var jag uppe 07.00 och på stan strax innan halv nio för kaffe och morgonmöte inför uppsala citys event där jag, min mamma och maria var med och jobbade. det var bland annat invigning av det nya Dragarbrunnstorget som ajg tycker var riktigt snyggt. Hoppas de kommer lite bra affärer där ock¨så till våren :)
Lördagskvällne gick åt till städning, adventspynt...alltså ljusstakar och stärnor, ni vet :) och så pluggade jag lite, jag la mig tidigt ska ni veta.

Idag var jag uppe 08.30, inte direkt en långsovmorgonshelg här inte, tur att jag kommit i säng i tid. I alla fall så jobbade jag och lärde mig massa nytt på friskan. efter de åkte jag hem och duscjade och förberedde för mitt adventfika. det var riktigt mysigt. maria, Sara och Tove var här och vi fick alla en härlig julstämning. Inte konstigt med tanke på all glögg, julkaffe, saffranbullar + muffins, pepparkakor och chokladsaker vi hade. hehe.
Synd att så många inte dök upp bara, jag som hade bakat och köpt hem en massa mysigheter...

 - dagens frukost.
 dagens finisar!

 dagens fika

 mmmm

 Massa glögg :)

 Klockrena!

  M&T

 Inte tillgjord! ;)


 
Star innan sex nångång så rullade sara hem på cykel och maria med fast åt andra hållet, hon skulle nämligen äta Thaibuffé med hela konkalongen. Själv cyklade jag åt ännu ett håll mot friskis igen för att köra söndagspasset nr 1, Helenas Intensiv såklart! Mina skor kändes riktigt bra så jag känner mig lättad av att slippa skoskav!
 Så nu vet ni min helg, lugn, bra och skön!

I veckan är jag ledig tisdag, halva onsdag och hela tosradg. LYCKA! men imorgon gr jag till fem och så ska jag komma på friskis 19-22. Innan dess blir det nog löpbandet.

Hoppas ni också har haft det underbart och är utvilade och pepp för en ny vecka!
pusspuss

Kommentarer
Postat av: efterlängtad kommentar

Åh, fina bilder! SÅÅÅÅ schhhhööön (skön!) vecka/nåt annat. nej men serri - mys.

2008-12-01 @ 08:52:36
URL: http://mariakallman.blogg.se/
Postat av: Tove

Tack så mycket för fikat, det var riktigt gott & mysigt :]

2008-12-01 @ 11:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0