Läggdags

hej, jag måste verkligen krypa ner i sängen nu om kag ska orka gå upp 07.15 imorgon!
Matteprovet gick i alla fall vägen med att ajg nog kommer få ett G sen får vi se om det blir ett ännu högre betyg, jag håller ju tummarna för VG i alla fall, jag brukar hamna nånstans där när det gäller matten. Nått jag får acceptera bara :)

Efter skolan idag hängde Maria och sarisen med mig hem....jag bjöd på Moas Kaffelatte, och så gjorde vi en spanksaläxa och snackade om diverse....skönt att kunna göra lite spontana saker sådär nu när vi slutar så tidigt på torsdagar. orkar inte lägga in bilderna, men ni ska få se hur de såg ut idag imorgon eller så :)

Efter det att dom gått så lagade jag köttfärsås med pasta till familjen och mig själv, sen så åkte jag iväg till min skola och pratade med alla nior som är intresserade av SMIP och rosendalsgymnasiet, det var kul! Därefter cyklade jag direkt till Skiivstångspasset och körde igenom det med Maria, Emily och Maja i klassen....jag tycker det är så roligt att fler börjar dra sig till F&S lokaler, så att amn kan hooka och kämpa ihop!
Passet var bra och det var skoj med omväxling från all konditionsträning som ajg snöat in mig på.
Här hemma som jag är nu har ajg städat upp i mitt rum så att jag kan vakna till ett städat rum en fredagsmorgon som det kommer vara imorgon. Jag har bara Etik och Livsfrågor imorgon 8.30-100. sen är jag ledig fram till 13.10 då det är jumpa en timma.

Imorgonkväll blir det klassmiddag mitt i stan, vad ska ni göra? :) det är så underbart att det blir långhelg för min del, det är nämligen IG-dag på måndag, och eftersom jag har varit så duktig och inte missat något så blir jag LEDIG!  Fredagsfeeelingen kommer vara STOOR imorgon!

 Moa Hals 15 år.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

hahahaha, jag har några bilder hemma. vi skulle ju kunna lägga upp dom också. det är lite mer "moa och mikaela 10 år, psykpasienter"-känsla över dom..?

2008-11-14 @ 11:21:35
URL: http://micha.webblogg.se/
Postat av: Hannah

Sexy mama ;)DU minns inte de bilderna hemma hos mig ? :P

2008-11-14 @ 16:29:46
Postat av: Moa - svar

Jag anar vissa pinsamma bilder!

2008-11-14 @ 17:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0