Lugnt

Hej på er!
Idag har jag ätit familjefrukost med gröt, ägg och kaffe. Körde på madlar, solrosfrön, russsin, torkade aprikoser, kanel och keso i gröten. Så musigt som de låter, nästan lite juligt!
Efter frullan stack jag iväg och jobbade, fick lära mig en hel del idag, eftersom jag ska vara en expert 20 december och då kunna ALLA f&S regler, ooouups shit pommes! Tur att jag har börjar i bra tid i alla fall. Efter att ajg jobbat så tränande jag i gymmet en dryg timma. 30 min löpband, och resten styrka....passade på att duscha och basta också!

Nu på eftermiddan har jag bara myst och tagit det lugn, sitter och kollar kanal5 webtv förtillfället.....programet Sveriges härligaste män och badbouys, jag älskar Ann programledaren.
nu ska jag kolla vidare, för nu har de nog laddad klart (:

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Malin - Professionell Makeupartist/hårstylist...

Kul att du vill vara med, nu behöver du bara kopiera mitt inlägg, lägga upp och länka så är du med i tävlingen... =) Lycka till!

2008-11-16 @ 23:54:06
URL: http://malinnestor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0