röd i fejjan

hejsan! jag är typ helt röd i ansiktet just nu. tror det beror på skillnaden emllan de kalla och hemska vädret ute, och mitt rum och de varma kaffet ajg nyss slörpat i mig :)
E det inte helt superunderbart att ha ett varm hus och gå hem till när omständigheterna är som dom är? Jag får verkligen jämpa för att inte bryta ihop i sånt här väder. Bland det värsta som finns för mig är nämligen när man blir blöt, eller när någonting är fuktigt, och kallt. brrrr.....Så när jag idag cyklade ner på stan i jeans och vanlig jacka för att titta på en seg tetaer så blev jag dyngsur!! Tur att ajg kune byta om till mina träningbrallor iaf!

Jag har inte så mycket att skriva om idag känner jag. Känns som allt jag knapprar ner är ointressant, och det är ju inte så sköj.

Jag har nyss pluggat lite idelogier i alla fall. 30 sidor av 80 är nu läste och överstrykna med rosa, limegrönt och illgult. En bra metod som är skönt att ha gjort sen när man ska läsa igenom allt en sista gång inför provet vi ska ha på det här tjcoka häftet.

Imorgon slutar vi senast 13.00 För vi har nämligen utvecklingssamtal på eftermiddagen, eller man får gå till alla lärare och samla information om hur man ligger till. Jag kanske går och checkar läget med några.

Ha en bra kväll!







Jag saknar blekinge - trolleboda-  sol - och lata sommardagar!

Kommentarer
Postat av: Maria

ÅH va snygg man kan vara då

2008-11-18 @ 20:01:21
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0