Sunday is it today........

Jobbsöndag som vanligt.
18 ska jag köra Helans Intensivpass...därefter ska jag hem till min mamma...äta köttfärsås och titta på säsongsavslutningen på "ensam mamma söker"
Sen är ju skolveckan igång igen....mer om de när den veckan kommer. För hörni...nu ska jag gå och läsa om marxismen och packa klart väskan so jag tar med till mamma......väskan kan även tolkas som Stooor blå ikeakasse + pappkasse!

Igår bakade jag förresten godaste bullarna på riktigt jävla länge. (ag bakar bara bullar typ 1 gång/ år...så kan ju bero på de....men i alla fall. Innan vi började knåda deg så köte jag gäst på kisosken, som jag skrev i förra inlägget. och jag kände bara såhär " det är inte varje dag man går med två paket gäst i innerfickan på jackan". Så jag tog vara på det riktigt och njöt med min gäst och kände mig nöjd :)

Imorse var det förresetn riktigt vackert väder ute, jag prmenared till jobbet och det var så himla fridfullt och fint.

men hare så bra hörrni, hoppas ni alla mår bra!


Bild från sushikvällen med klassen.  Jag måste fått feeling och Linnea är bara cool!

Kommentarer
Postat av: linnea

jag gillar att vi liksom är länkade på nått vis, haha.

2008-12-07 @ 20:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0