The best girl in the world!



Idag hjälpte jag och maria till på uppsala julmarknad, vi guidade alla som sålde sina små saker som till exempel: Julgodis, brända mandlar, munkar, sjalar, hanverk osv.....jag tycker vi lyckades väldigt bra och man fick verkligen upp julkänslan.
Ikväll har jag städat min lägenhet och ställd fram alla adventsstjärnor och ljusstakar. det är sååå fint här hemma nu, ni anar inte! Och massa gosa saffransbakelser i frysen och glögg och nötter i skafferiet.
Imorgon ska jag jobba på friskis och sen ha adventsfika med lite Rosendalsfolk här hemma hos mig (därför jag "slickade köksgolvet tidigare ikväll") , det blir en liten mix av massa sötnosar som jag både umgåts med mycket med i mina dar och några nya bekantskaper! Jag ser fram emot det!

Men så ni vet så lever jag och mår jättebra! nu ska jag ta mig lite frukt och te, titta på tv, och plugga lite.

 - tack för igår tove -

Pyss - 1:a ADVENT IMORGON!

Kommentarer
Postat av: Sara

tack för idag moa, det var nääääjs

2008-11-30 @ 22:14:07
URL: http://s91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0